אבי קייטרינג

תלפיות,

052-5663886

08:00 - 21:00

עורכים אירוע בקרוב ושוברים את הראש בחיפוש אחר הקייטרינג המושלם? תנו לקייטרינג אבי לעשות לכם את העבודה! עם תפריט עשיר ומגוון, שירות מכל הלב, מנות מעוצבות ומוקפדות והמון נכונות להגשים עבורכם את כל חלומותיכם, האירוע שלכם ייראה בדיוק כמו שרציתם, ומחמאות האורחים ימשיכו לזרום גם זמן רב לאחר סיום

צפה 1220 פעמים, 1 Visit today

פורסם ב קייטרינג

2 ביקורות

  1. מנהל אתר (Listing owner)

    מירית
    פעם ראשונה שאנו מזמינים קייטרינג לאירוע ביתי החלטתנו להתנסות עם אבי שירותי קייטרינג, וזה היה מדהים לחלוטין.האוכל היה טעים וברמה גבוה, השירות היה יוצא דופן. האורחים היו מאוד מרוצים ואבי קיבל מחמאות רבות על טעם האוכל שהוא הכין. אשמח להזמין אותו שוב ולהמליץ עליו עם חברים ומשפחה. תודה אבי על חוויה נפלאה.

    יוני 10, 2021 at 12:51 am
  2. מנהל אתר (Listing owner)

    חגי
    אני כל כך שמח שבחרנו באבי שירותי קיירטינג כדי לשרת אותנו ביום האירוע שלנו. כשהתחלנו את תהליך תכנון האירוע, היינו מאוד נסערים, לא ידעו באיזה תפריט לבחור, אבי הדריך אותנו מיום התכנון ועד סיומו בשירות מקצועי ועזר לנו לפתור הרבה החלטות לגביי התפריט. לאורך כל האירוע, אבי היה קל לעבוד איתו הצוות שלו היה מהיר, הקייטרינג היה טעים ומהנה. הרבה חברים וקרובי משפחה התפעלו משירותיו של אבי. תודה על אירוע מושלם מאוד ממליצה.

    יוני 10, 2021 at 12:51 am

Reviews are disabled.