חיים בית דפוס

בן יהודה,

052-5663886

08:00 - 19:00

מחפשים בית דפוס אמין ומקצועי שיספק לכם את השירות הטוב, המקצועי והמהיר ביותר? מצאתם! הנכם מוזמנים לקבל שירות מכל הלב בדפוס חיים . צוות המקצוענים של דפוס חיים ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה ולספק ייעוץ מקצועי שיסייע לכם בהגדרת המוצר הספציפי שישרת את מטרותיכם באופן האופטימלי. מרגע קבלת ההזמנה, נעשה הכל במטרה לספק לכם את המוצר הטוב ביותר, בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי, וכמובן תקבלו את השירות הייחודי של דפוס חיים, שהוא חלק בלתי נפרד מאמנת השירות שלנו. תעריפי השירות של דפוס חיים נוחים, ותואמים את סטנדרט התעריפים המקובל בשוק ההדפסות המקצועי. ואם WMindex מצביע בעד, אז אתם יכולים להיות בטוחים!

צפה 1034 פעמים, 1 Visit today

פורסם ב בתי דפוס

2 ביקורות

  1. dirusslc_admin (Listing owner)

    מיכל
    תודה לחיים דפוס על עבודה המדהימה שלך! ותודה למדפיס שהדפיס לי הזמנות לחתונה מרהיבות. הם הוכיחו לי שהם ברמה גבוה. שירות מעולה!. אני חיפשתי את העסק שלכם באינרטנט והגעתי לאתר הזה על מנת לתת המלצה חמה.

    יוני 9, 2021 at 11:57 pm
  2. dirusslc_admin (Listing owner)

    כנרת
    זהו המקום היחיד שמצאנו במחירים סבירים. בנוסף, הם אדיבים נחמדים ומאוד, כל מה שקשור להדפסה הם מומחים. אני די בטוח שהעסק הזה פועל שנים, אלו בעלי מקצוע שמכירים את המדפסות וטכנולוגיה על בוריה, הם לא מחייבים אותך עד שאתה מאשר את העבודה גם לאחר עשרות דוגמאות. איכות הדפסה והצבע ברמת איכות גבוהה, אני ממש מאושר שמצאתי את המקום הזה. זה חסך לי זמן וכסף. השירות שלהם מהיר, אתה לא צריך לחכות הרבה זמן בכדי לקבל שירות. ממש ממליצה תודה על שירות מעולה.

    יוני 9, 2021 at 11:57 pm

Reviews are disabled.

עסקים דומים

בית דפוס איילון

072-3308582

, פייר קניג 37

8:00 - 17:00

דפוס איילון, הוקם מאז 1988, הינו אחד מבתי הדפוס המובילים והמתקדמים ביותר בארץ. לאורך השנים החברה צברה ניסיון רב ומוניטין בתחום הדפוס, אנו משתמשים בטכנולוגיה הכי חדישה בתחום. אנו נחשבים לבית דפוס המוביל בארץ עם מחירים סבירים לקהל הרחב בכל רחבי הארץ.